Updated Beauty Bits on my Wishlist!

10:00

Hey y'all!

As my trip to London is coming closer and closer, my wish list is getting more and more accurate. I really want to figure out how much money I'm going to spend on high end make up when I'm over there.

The list is finally shaped and this is it!


1. Real Techniques Bold Metal Flat Contour & Tapered brush

2. Urban Decay Naked Basics & Naked 2 Basics palettes

3. Hourglass Ambient Lighting blush in Diffused Heat

4. Hourglass Ambient Lighting bronzer in Radient Bronze Light

5. Nars All Day Luminous Weightless foundation

6. Sleek Contour palette

7. Urban Decay Naked Skin concealer



I really really really want to get these things, along with some bit and bobs from the drugstore... I think I might have to start saving up and earn some money... :)

What are your high end lusts? Let me know down below!


Lots of love,
Charline
xoxo




Charline Has a Blog

You Might Also Like

9 reacties

  1. 19th July :) I'm going to be 25. Oh God, I'm a grownup...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zalig al die spulletjes, die zou ik ook aan mijn make-up collectie willen toevoegen! De Collection Lasting Perfection concealer (te vinden in de drugstore in de UK) is blijkbaar ook echt de moeite!! X

    http://lesrevesdepauline.weebly.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die gebruik ik momenteel zelf ;) maar hij droogt soms mijn huid wat uit, daarmee wil ik de Urban Decay concealer ook wel eens proberen ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh oke, dus niet aan te raden voor mensen met een droge huid, zoals ik? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh eigenlijk niet, vrees ik. Hoewel hij wel heel goed dekt. En dat heb ik vaak wel nodig. Ik denk dat er voor een drogere huid betere concealers bestaan, Nars Creamy Concealer heb ik ook al goeie dingen over gehoord. Ik denk dat de Maybelline Fit Me een goeie 'dupe' daarvan is in de drugstore, die droogt niet zo uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh jammer, ik had er van bepaalde Youtubers veel goeds van gehoord, dus wilde ik het eens proberen maar dat is fijn om dan te weten dat er betere zijn voor mijn huidtype, bedankt voor de tips! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great list! I'm dying to get my hands on the Hourglass bronzer! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja toen ik hem op het begin gebruikte was ik er heel enthousiast over, ik had nog nooit een concealer gehad met zoveel dekking voor zo weinig geld! Maar ik denk idd niet ideaal voor drogere huid ;)

    BeantwoordenVerwijderen